Algomo
AI solutions | 7ος Κύκλος
Η Algomo βοηθάει ξενοδοχεία και ταξιδιωτικες επιχειρήσεις μέχρι και να τριπλασιάσουν τις online κρατήσεις τους, εξατομικευόντας με τεχνητή νοημοσύνη τόσο το website τους, όσο και όλη την οnline επικοινωνία τους.
Αναλυτική παρουσίαση
Η Algomo έχει δημιουργήσει μια πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης για ξενοδοχεία και τουριστικές επιχειρήσεις, αξιοποιώντας την εμπειρία της στη βιομηχανία φιλοξενίας. Αυτή η πλατφόρμα στοχεύει στην αύξηση των κρατήσεων και στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών.
Βασικά χαρακτηριστικά:
1. Προσωποποίηση: Η τεχνητή νοημοσύνη δημιουργεί λεπτομερή προφίλ για κάθε επισκέπτη και πελάτη.
2. Προσαρμογή σε πραγματικό χρόνο: Προσαρμόζει αυτόματα το περιεχόμενο της ιστοσελίδας και τα emails σύμφωνα με τις ανάγκες και τα χαρακτηριστικά του κάθε επισκέπτη.
3. Μοναδικές εμπειρίες: Οι επιχειρήσεις μπορούν να προσφέρουν εξατομικευμένες αλληλεπιδράσεις σε κάθε σημείο επαφής με τον πελάτη.
Αποτέλεσμα: Οι εταιρείες που χρησιμοποιούν αυτήν την πλατφόρμα έχουν τη δυνατότητα να τριπλασιάσουν τον όγκο των κρατήσεών τους.
Το πρόβλημα
Οι ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις συχνά δυσκολεύονται να αυξήσουν τον όγκο κρατήσεων τους, επειδή τα websites τους είναι αρκετά απρόσωπα και δύσχρηστα.
Για παράδειγμα, ένα μεγάλο ποσοστό επισκεπτων, εκαταλείπουν στη μεση ενα bοoking form κάτι που επηρεάζει σημαντικά το ποσοστο κρατήσεων μιας επιχείρησης. Επιπλέον, η παροχή πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο, όπως η διαθεσιμότητα δωματίων, είναι κρίσιμη αλλά δύσκολη για πολλές επιχειρήσεις, ενώ η διαχείριση πολύγλωσσων αλληλεπιδράσεων με πελάτες προσθέτει ένα επιπλέον επίπεδο πολυπλοκότητας.
Με λίγα λόγια, παρά τις σημαντικές επενδύσεις στο μάρκετινγκ, οι περισσοτερες επιχειρήσεις “χάνουν” πελάτες, κυρίως επειδη δεν προσαρμόζονται στις ανάγκες του καθε πελατη τους.
Η πρότασή μας
Η Algomo προσφέρει στις ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις μια λύση μετατρέποντας τα website τους σε δυναμικές, εξατομικευμένες ψηφιακες εμπειρίες.
Η τεχνητή νοημοσύνη μας αντικαθιστά τις γενικές φόρμες, αλληλεπιδρώντας με τους επισκέπτες με έναν φυσικό και πιο ανθρωπινο τρόπο και μέσω του webapp μας, οι πελάτες μας μπορούν συνδεθούν άμεσα με τους OTAs ή τον Channel Manager που χρησιμοποιούν παρέχοντας στους επισκέπτες τους πληροφορίες στη γλώσσα τους και σε πραγματικό χρόνο.
Τα αποτελεσμάτάς μας; Η ομαλή και αυτοματοποιημένη επικοινωνία, η μείωση του λειτουργικού κόστους και έως και 3 φορες παραπάνω κρατήσεις!