WeTip
Hospitality, Operations Management | 7ος Κύκλος
Ψηφιακά φιλοδωρήματα σε 3 απλά βήματα! Το Wetip ενισχύει τα κέρδη των εργαζομένων στον τομέα της φιλοξενίας, ενώ παρέχει στους μάνατζερ δεδομένα για την απόδοση των υπαλλήλων.
Αναλυτική παρουσίαση
Η Wetip είναι μια υπηρεσία για ψηφιακά φιλοδωρήματα. Οι επισκέπτες σαρώνουν έναν κωδικό QR με το τηλέφωνό τους, στη συνέχεια επιλέγουν τον συγκεκριμένο εργαζόμενο/η που θέλουν να δώσουν φιλοδώρημα και απευθείας, μέσω apple pay, google pay ή πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας, δίνουν το φιλοδώρημα που επιθυμούν.
Οι επισκέπτες μπορούν επίσης να αφήσουν κριτικές για την εξυπηρέτηση του υπαλλήλου. Η Wetip προσφέρει ακόμα ένα dashboard στους μάνατζερ των ξενοδοχείων, το οποίο εμφανίζει χρήσιμες πληροφορίες όπως τα συνολικά ποσά φιλοδωρήματος ανά υπάλληλο ή ομάδα καθώς και τις κριτικές των επισκεπτών.
Το πρόβλημα
Στη σημερινή κοινωνία της μειωμένης χρήσης μετρητών, οι εργαζόμενοι στον τομέα της φιλοξενίας χάνουν φιλοδωρήματα. Αυτό έχει σημαντικές επιπτώσεις στον κλάδο της φιλοξενίας και εστίασης.
Μια μελέτη του 2023 διαπίστωσε ότι το 60% των επισκεπτών ξενοδοχείων έχουν λιγότερα μετρητά μαζί τους σε σύγκριση με 5 χρόνια πριν. Επιπλέον, η μελέτη διαπίστωσε ότι από τους επισκέπτες που δεν έδωσαν φιλοδώρημα, πάνω από το 70% δήλωσαν ότι θα έδιναν φιλοδώρημα αν υπήρχε ψηφιακό φιλοδώρημα και σχεδόν το 70% των επισκεπτών που έδωσαν φιλοδώρημα δήλωσαν ότι θα έδιναν περισσότερο φιλοδώρημα αν υπήρχε ψηφιακό φιλοδώρημα.
Η Wetip λύνει αυτό το πρόβλημα καθιστώντας εύκολο για τους επισκέπτες να δίνουν φιλοδώρημα στους εργαζόμενους σε ξενοδοχεία και εστιατόρια, ακόμα και αν δεν έχουν μετρητά πάνω τους.
Η πρότασή μας
Η Wetip παρέχει μια τρισδιάστατη λύση:
1) Για τους μάνατζερ των ξενοδοχείων: Με τη χρήση του dashboard που προσφέρουμε, οι μάνατζερ μπορούν να έχουν χρήσιμες πληροφορίες για την απόδοση του προσωπικού όχι μόνο σχετικά με τα ποσά των φιλοδωρημάτων αλλά και με τις κριτικές και τα σχόλια που μοιράζονται οι πελάτες αφότου αφήσουν φιλοδώρημα. Επίσης, η Wetip βοηθάει στο πρόβλημα του retention rate του προσωπικού καθώς όταν το συνολικό εισόδημα των εργαζομένων αυξάνεται, τότε τείνουν να παραμένουν με τον ίδιο εργοδότη (ξενοδοχείο).
2) Για τον εργαζόμενο: Αυξάνει το συνολικό εισόδημα του εργαζομένου καθώς επωφελείται από ένα νέο κανάλι φιλοδωρημάτων.
3) Για τον πελάτη: Η υπηρεσία μας παρέχει τη δυνατότητα ψηφιακής και εξατομικευμένης φιλοδώρησης και ανώνυμης κριτικής μέσω ψηφιακής πλατφόρμας. Σκεφτείτε πόσες φορές δε δώσατε φιλοδώρημα γιατί απλά δεν είχατε ρέστα ή μετρητά πάνω σας.