Η Έμμα Γαβαλά έχει περισσότερα από 9 χρόνια εμπειρίας στο Product Marketing και το Go-to-Market σε διεθνείς επιχειρήσεις στους τομείς του TravelTech, του Βιώσιμου Τουρισμού και των οργανισμών κοινωνικού/δημόσιου οφέλους. Τα τελευταία χρόνια έχει επικεντρώσει τη δουλειά της στο ClimateTech, ανταποκρινόμενη στην κλιματική κρίση και την ανάγκη απανθρακοποίησης.
Αυτή τη στιγμή είναι Chief of Staff στην Arkion, μια εταιρεία με έδρα τη Στοκχόλμη που εξειδικεύεται σε λύσεις AI/Computer Vision για επιθεωρήσεις δικτύων ηλεκτρικής ενέργειας. Προηγουμένως, ηγήθηκε του Product Marketing σε VC-backed startups στις ΗΠΑ και την Ευρώπη, με εμφανίσεις στα TIME Best Inventions 2020, The New York Times και Financial Times, συνεργαζόμενη απευθείας με ανώτατα στελέχη (C-suite executives).
Ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο της πολιτικής και των επενδυτικών συμβουλών, αξιοποιώντας το υπόβαθρό της στα οικονομικά, και αργότερα ίδρυσε μια συμβουλευτική εταιρεία επικεντρωμένη στον εναλλακτικό τουρισμό, το glamping και τη φιλοξενία σε εξωτερικούς χώρους. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, συμβούλεψε το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος και το Υπουργείο Τουρισμού για τη δημιουργία του κλάδου του glamping στην Ελλάδα, αποσπώντας το Tourism Award το 2019 για τη συνεισφορά της. Διατηρεί, επίσης, στενούς δεσμούς με την Ελλάδα μέσω της ενεργούς συμμετοχής της στη Marepi, την οικογενειακή της επιχείρηση άνω των 40 ετών, με γυναικεία ηγεσία, στον τομέα της φροντίδας ηλικιωμένων και της φιλοξενίας.
Η Έμμα Γαβαλά είναι υπερήφανη μέντορας startups του Capsule!@T@! για 6 χρόνια, συμπεριλαμβανομένων νικητών όπως οι Campsaround και Unlimited Adrenaline. Είναι απόφοιτη του London School of Economics, του ESADE Business School και της Σχολής Διοίκησης Ξενοδοχείων του Cornell, όπου παρακολούθησε βραχυπρόθεσμες εκτελεστικές σπουδές.
Αγαπά να συνεργάζεται με founders που δίνουν προτεραιότητα στον ρεαλισμό έναντι της αδιάκοπης ανάπτυξης, που είναι προσγειωμένοι και ταπεινοί, διατηρώντας παράλληλα ένα υγιές επίπεδο φιλοδοξίας, και που παραμένουν «geeks» με το προϊόν τους ακόμη και όταν αναπτύσσονται και κλιμακώνονται· founders που βάζουν την αριστεία του προϊόντος πάνω απ’ όλα και επιλέγουν να παρουσιάζουν απτές αποδείξεις της προόδου τους αντί για υπερβολικές εικόνες marketing· founders που είναι ασταμάτητοι στην εκτέλεση βραχυπρόθεσμων στόχων και έχουν έφεση στη δράση, χωρίς ποτέ να χάνουν τη μακροπρόθεσμη προοπτική — και που μπορούν να μιλήσουν με απλό, ξεκάθαρο τρόπο για ό,τι κάνουν, ακόμη και όταν λύνουν πολυεπίπεδα προβλήματα.
Εκτιμά, επίσης, βαθιά τις επιχειρήσεις που βοηθούν στη δίκαιη κατανομή των οικονομικών ωφελειών του τουρισμού — σε περιοχές, κοινότητες και εποχές — ενώ προωθούν ένα μοντέλο τουρισμού στην Ελλάδα που είναι βιώσιμο, ισορροπημένο και με επίγνωση· ένα μοντέλο που αποφεύγει την υπερεκμετάλλευση των πόρων και σέβεται ενεργά τις τοπικές κοινωνίες.