Νίκος Μπρούμας
Νίκος Μπρούμας
Chief Creative Strategist - Relevance Digital Agency

Ο Νίκος Μπρούμας είναι Chief Creative Strategist στη Relevance. Διαπρέπει στο σημείο τομής επιστήμης, marketing και δημιουργικότητας, ηγούμενος με πάθος πολυεπιστημονικών ομάδων για να προσφέρουν επικοινωνία που έχει πραγματικό αντίκτυπο. Πριν ενταχθεί στη Relevance, υπηρέτησε ως Managing Director και Partner στη Reach, ενώ είχε προηγούμενη εμπειρία σε agencies όπως Ogilvy, Rascal και ZZ Dot. Το portfolio του περιλαμβάνει συνεργασίες με ελληνικά brands όπως COSMOTE, What’s Up και My market, καθώς και διεθνείς κολοσσούς όπως P&G, HP, Diageo και Volkswagen.