Μετά την ολοκλήρωση του MBA του, ξεκίνησε την καριέρα του στο Front Office του Renaissance Manchester ως Telephone Operator, στη συνέχεια ως Front Office Agent και προήχθη σε Shift Leader. Το 2007, καθώς το Renaissance Manchester ανήκε στο δίκτυο Marriott, είχε την ευκαιρία να μετακινηθεί στο Marriott La Sella στην Ισπανία.
Το 2009, επιστρέφοντας στην Ελλάδα, αποφάσισε να δοκιμάσει ξανά το Τμήμα Πωλήσεων, εντασσόμενος στην ομάδα του Airotel Group. Το 2010, τη χρονιά που άνοιξε το Costa Navarino, εντάχθηκε στην ομάδα του Front Office ως Assistant Front Office Manager στο The Westin. Αμέσως μετά, ανέλαβε Front Office Manager στο The Romanos, A Luxury Collection Resort, ενώ το 2016 αποδέχθηκε τη θέση του Hotel Manager στα Semiramis, Kefalari Suites και Twentyone των Yes! Hotels.
Το 2022, μετά από έξι επιτυχημένα χρόνια με τα Yes! Hotels, ο Φίλιππος εντάχθηκε στην ομάδα της Domes Resorts και διορίστηκε Hotel Manager στο Domes of Corfu, Autograph Collection, ενώ το 2024 έγινε Managing Director του Airotel Group of Hotels.
Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματά του είναι ότι δίνει στην ομάδα του τον χώρο να αναπτύξει τις δικές της πρωτοβουλίες και να δημιουργήσει οικογενειακούς δεσμούς με τους επισκέπτες. Παρών πάντα στους χώρους του ξενοδοχείου, όπου βρίσκονται τόσο οι επισκέπτες όσο και το προσωπικό, μεταδίδει τη διοικητική του φιλοσοφία αλλά και τον προσανατολισμό και τις αξίες του brand στο προσωπικό με τον πιο παραστατικό και πρακτικό τρόπο.