Ο Tim Ananiadis γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Ελλάδα και σε ηλικία 17 ετών μετέβη στον Καναδά για να σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Ryerson University στο Τορόντο, προτού μετακινηθεί στις ΗΠΑ όπου ξεκίνησε την καριέρα του στη βιομηχανία της φιλοξενίας. Διαθέτει σχεδόν 40 χρόνια διεθνούς εμπειρίας στον κλάδο, ξεκινώντας με τα Hyatt Hotels, όπου εργάστηκε αρχικά στο Hyatt Regency Atlanta και στη συνέχεια κατείχε τη θέση του Director of Food and Beverage σε αρκετά ξενοδοχεία (μεταξύ αυτών τα Hyatt Regency New Orleans, Hilton Head, Nashville, Buffalo και Columbus).
Το 1988 μετακόμισε στο Σικάγο ως Corporate Director of Food and Beverage για τα Hyatt Hotels, με κύριες αρμοδιότητες το menu engineering, την ανάπτυξη προϊόντων, την πρόσληψη, την ανάπτυξη και εφαρμογή προτύπων υπηρεσιών και εκπαίδευσης, την ανάπτυξη concept και την υποστήριξη pre-opening ξενοδοχείων. Ως General Manager υπηρέτησε στις ΗΠΑ στα Hyatt Regency Pittsburgh, Hyatt Regency Coral Gables και Hyatt Regency Miami.
Το 1999 εντάχθηκε στην Hyatt International ως General Manager του Hyatt Regency Θεσσαλονίκης και στη συνέχεια μετακινήθηκε στην Ινδία ως General Manager του Grand Hyatt Mumbai. Το 2003 εντάχθηκε στην Starwood Hotels and Resorts επιστρέφοντας στην Ελλάδα ως General Manager/Managing Director του Hotel Grande Bretagne. Το 2006 και έως το 2017 ανέλαβε επιπλέον την ευθύνη του Area Manager για την Ελλάδα, την Τουρκία, την Κύπρο και τα Βαλκάνια, εποπτεύοντας τα συνδεδεμένα ξενοδοχεία της Starwood.
Στον τρέχοντα ρόλο του, πλέον υπό την ομπρέλα της Marriott International, επιβλέπει δύο ιστορικά ξενοδοχεία της πρώην Starwood, το συγκρότημα του Hotel Grande Bretagne και του King George, Luxury Collection properties, στην Αθήνα. Ο Tim είναι ενεργό μέλος σε πλήθος πολιτιστικών και μη κερδοσκοπικών οργανισμών, μεταξύ άλλων Αντιπρόεδρος του American Community School (ACS) της Αθήνας, Αντιπρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών, μέλος του Δ.Σ. του Greek Health Tourism Organization και Πρόεδρος του Marriott Worldwide Business Council στην Ελλάδα και την Κύπρο.
Η επιχειρηματική του φιλοσοφία για το ιδανικό ξενοδοχείο είναι να προσφέρει ένα άνετο, φιλικό και αποδοτικό περιβάλλον για τους επισκέπτες και τους συνεργάτες του, μεγιστοποιώντας ταυτόχρονα τα οικονομικά αποτελέσματα μέσω συνεχούς καινοτομίας, διαισθητικών υπηρεσιών και προληπτικής διαχείρισης. Η προσωπική του καθοδηγητική αρχή είναι: «Να είσαι ευγενικός και να φέρεσαι στους συνεργάτες σου όπως περιμένεις να φερθούν εκείνοι στους επισκέπτες σου και θα σε ανταμείψουν σίγουρα».