Η Βασιλική Αργυροπούλου είναι ειδικός στο branding και το digital design με περισσότερα από 15 χρόνια εμπειρίας. Από το 2015, αποτελεί μέλος της Relevance Digital Agency, όπου ίδρυσε και σήμερα συν-ηγείται της Creative Team του οργανισμού, καθοδηγώντας τη στρατηγική και τον σχεδιασμό σε ένα ευρύ φάσμα βιομηχανιών.
Στην αρχή της καριέρας της εργάστηκε σε κορυφαία δημιουργικά studios όπως τα Mousegraphics και Designers United, εμπειρίες που διαμόρφωσαν την αισθητική της και εμβάθυναν στην κατανόηση του πώς τα προσεγμένα και μελετημένα οπτικά στοιχεία μπορούν να αναβαθμίσουν μια επιχείρηση. Έχει συνεργαστεί με πελάτες όπως τα Myconian Collection, Avis, Europcar, Athens Yachts, Volvo, Plaisio και UNICEF, καθώς και με startups όπως τα Ethersense, Guest Smart, Okto Pay και Vyoo.
Η δουλειά της συνδυάζει στρατηγική σκέψη με οπτική καθαρότητα, αναπτύσσοντας ταυτότητες και εμπειρίες που βρίσκουν απήχηση στο κοινό. Η Βασιλική κατέχει MA στο Graphic Design από το Nottingham Trent University, ένα υπόβαθρο που ενισχύει τη στρατηγική της σκέψη στην καλλιτεχνική διεύθυνση, τα οπτικά συστήματα και το brand storytelling.