Menufi
Hospitality, Operations Management | 7ος Κύκλος
Το Menufi προσφέρει ψηφιακές λύσεις για εστιατόρια και ξενοδοχεία, συμπεριλαμβανομένων μενού QR, WiFi Portals, οθονών αφής ψηφιακής σήμανσης και πολύγλωσσων ψηφιακών οδηγών, βελτιώνοντας την εμπειρία των πελατών και την αύξηση των εσόδων.
Αναλυτική παρουσίαση
Το Menufi προσφέρει καινοτόμες ψηφιακές λύσεις προσαρμοσμένες για εστιατόρια και ξενοδοχεία. Η πλατφόρμα μας περιλαμβάνει QR menus, WiFi Portals και ψηφιακή σήμανση, όλα σχεδιασμένα για να βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη.
Επιπλέον, παρέχουμε πολύγλωσσους ψηφιακούς οδηγούς για ξενοδοχεία, βοηθώντας τους επισκέπτες να έχουν εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες, και την δυνατότητα για online παραγγελίες και κρατήσεις. Η πλατφόρμα διαχείρισης διαφημίσεων επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται κεντρικά και να δημιουργούν έσοδα από τους διαφημιστικούς τους χώρους.
Με το Menufi, οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιστοποιήσουν τις λειτουργίες τους, να προωθήσουν αποτελεσματικά τις υπηρεσίες τους και να αυξήσουν τα έσοδα μέσω cross-selling και διαφημίσεων.
Το πρόβλημα
Στη μετα-COVID εποχή, οι ταξιδιώτες αγκάλιασαν γρήγορα την τεχνολογία, οδηγώντας σε υψηλότερες προσδοκίες για ψηφιακές ανέσεις στα καταλύματα.
Οι σημερινοί επισκέπτες αναμένουν απρόσκοπτη πρόσβαση σε πληροφορίες, διαδικτυακή επικοινωνία και online κρατήσεις υπηρεσιών ως μέρος της διαμονής τους. Τα μεγαλύτερα ξενοδοχεία μπορούν εύκολα να επενδύσουν σε αυτές τις τεχνολογίες και να επωφεληθούν από τη βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών, τα αυξημένα έσοδα, την αποτελεσματικότητα του προσωπικού και ένα ισχυρότερο οικολογικό προφίλ.
Ωστόσο, μικρότερα ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα καταλύματα αντιμετωπίζουν συχνά προκλήσεις στην υιοθέτηση τέτοιων καινοτομιών λόγω του υψηλού κόστους. Ως αποτέλεσμα, πρέπει να βρουν προσιτούς τρόπους να συμβαδίζουν με τις απαιτήσεις των επισκεπτών και να διαφοροποιούνται προσφέροντας μοναδικές, εξατομικευμένες εμπειρίες.
Η πρότασή μας
Το Menufi Guest App προσφέρει μια οικονομικά αποδοτική λύση που στοχεύει στο κενό που υπάρχει στον τομέα της ψηφιακής εξυπηρέτησης πελατών σε μικρότερα ξενοδοχεία και καταλύματα που αποτελούν την πλειοψηφία των καταλυμάτων της χώρας.
Ενσωματώνοντας λειτουργίες όπως η αυτοματοποιημένη επικοινωνία και οι κρατήσεις υπηρεσιών, διευκολύνει την επαφή με τον πελάτη, εξοικονομεί χρόνο για το προσωπικό και ενισχύει την εμπειρία των επισκεπτών.
Επιπλέον, αποτελεί ένα εργαλείο που μπορεί να βοηθήσει τα μικρότερα καταλύματα να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό, προσφέροντας μια premium υπηρεσία χωρίς μεγάλο κόστος εγκατάστασης ή συντήρησης.