GuestFlip
Hospitality, Operations Management | 1ος Κύκλος
H GuestFlip έχει ως στόχο να βοηθήσει τα ξενοδοχεία να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους και να αυξήσουν τις κρατήσεις τους παρέχοντας μια πλατφόρμα διαχείρισης φήμης και στοιχείων ικανοποίησης πελατών.
Αναλυτική παρουσίαση
Η GuestFlip διευκολύνει τα ξενοδοχεία στο να διαχειρίζονται και να απαντούν τις online κριτικές τους. Παρέχει μια πλατφόρμα Online Reputation Management, η οποία έχει ξεχωρίσει για την ευκολία χρήσης και την αποδοτικότητα που παρέχει στα ξενοδοχεία. Η εταιρεία δραστηριοποιείται σε πάνω από 20 χώρες, ενώ συνεργάζεται με μικρά ξενοδοχεία αλλά και μεγάλους ομίλους. Οι δυνατότητες που παρέχει, βοηθούν στη βελτίωση της online φήμης, την αποστολή ερωτηματολογίων και την αυτοματοποιημένη απάντηση σε online κριτικές.
Το πρόβλημα
Οι online κρατήσεις αυξάνονται συνεχώς τα τελευταία χρόνια (59% των κρατήσεων διαμονής γίνονται πλέον διαδικτυακά) και ο δεύτερος πιο σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει την τελική επιλογή του ταξιδιώτη είναι οι online κριτικές. Επιπλέον, ο όγκος των κριτικών συνεχώς αυξάνεται (113% αύξηση στον αριθμό των κριτικών της Google από το 2016 στο 2017 στις Ηνωμένες Πολιτείες). Επομένως, οι ξενοδόχοι καλούνται να παρακολουθούν, να αναλύουν και να απαντούν σε ένα μεγάλο όγκο κριτικών από πολλά διαφορετικά κανάλια.
Η πρότασή μας
Μέσα από την πλατφόρμα μας, οι ξενοδόχοι μπορούν να παρακολουθούν τις κριτικές των ξενοδοχείων τους από 30+ διαφορετικές πλατφόρμες καθώς και να παρακολουθούν την ποιότητα σε πάνω από 200 διαφορετικές κατηγορίες (π.χ. πρωινό, δωμάτιο, καθαριότητα κ.τ.λ.) με τη χρήση sentiment και semantic analysis. Επιπλέον, μπορούν να απαντήσουν στα reviews των πελατών πιο γρήγορα και προσωποποιημένα με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, να παρακολουθούν τους ανταγωνιστές τους και να λαμβάνουν αναλυτικά reports σχετικά με την online επίδοσή τους αλλά και την ικανοποίηση των πελατών τους.